My Big Family

My Big Family
ini family belah ayah saye...

Saturday, 6 October 2012

budak baru

Assalammualaikum and hi peeps!

Aku ade knal ngan sorang budak ni nama dia Dawson.. Aku ingat dia islam rupanya christ. *tepuk dahi* Dia berasal drpd sarawak. Dia baik sangat and dia suka temankan aku chat. Aku x suka dia lah. Just BFF yg terlalu rapat sahaja. When dia on je, aku mcm nk pengsan. Hehe.. Dia nak jdi mcm Usain Bolt... Aku x knal atlet tu sape tpi impian dia nk jdi mcm mamat tu... Tinggi jugakk impian dia kann? Ok la.. Smpi sini saja aku cite pasal dia.. Nnti aku cite balik... Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment